دلگیــــــــــــــــــــــــــــــــرم...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
دلگیــــــــــــــــــــــــــــــــرم
 
 
از خودم که فقط ادعا دارم و نمیتونم کاری کنم
 
 
 
از اونایی که تو روزای سخت تنهام گذاشتن
 
 
از اونایی که بجای اینکه خوبیامو ببینن دست رو نقطه ضعفام گذاشتن
 
 
 
از اونایی که همه سعیشون رو کردن که خرابم کنن
 
 
 
اونایی که کل وقتشونو گذاشتن تا بد بودنم رو به دیگران ثابت کنن
 
 
 
از اونایی که
 
 
 
صدامو نشنیدن
 
 
گریه هامو ندیدن
 
 
 
دردو دلامو نشنیدن
 
 
 
از اونایی که منتظر زمین خوردنم بودن تا بخندن
 
 
 
از اونایی که هرکار میکنن نمیتونن باورم کنن
 
 
 
دلگیرم از اونایی که فقط ادای  رفاقت رو درمیارن
 
 
 

دلگیرم از این شهر سرد

 
 
دلگیــــــــــــــــــــــــــــــــرم
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

هی رفیق باتوام
ساعت16:21---16 مرداد 1393
گاهی باید سکوت کرد
خدا پاسخگو خواهد بود...
شک نکن



اعظم
ساعت22:06---2 تير 1393
چرا دیگه بهم سر نمیزنی
پاسخ:ای جووووونم فدات بشم حتما سر میزنم...


mohamad
ساعت19:45---31 خرداد 1393
ghashange azizam
پاسخ:مرسی محمد جاااااان


KAMRAN
ساعت19:30---31 خرداد 1393
راستی النا این اهنگ که میخونه برای من گذاشتی درسته
پاسخ:خخخ آره قابلتو نداره عزیزم


احسان
ساعت19:24---31 خرداد 1393
سلام اسمایی منم اومدم وبت
پاسخ:مرسی فداااات شم


KAMRAN
ساعت19:04---31 خرداد 1393
سلام النا خوبی گلم؟
بیمعرفت منکه همیشه کنارت بودم تنهات نزاشتم از جونمم مایه گذاشتم برات
همیشه خودت فراری بودی این مطلبت به منم فهموندی؟
پاسخ:خخخ نه بابا


رها
ساعت22:01---30 خرداد 1393
عجب وفایی داره این دلتنگی !

تنهاش که میذاری میری تو جمع و کلی می گی و می خندی

بعد که از همه جدا شدی از کنج تاریکی میاد بیرون

وایمیسته بغل دستت و دست گرمشو میذاره رو شونت

برمیگرده در گوشت میگه : خوبی رفیق ؟ بازم خودمم و خودت !


رها
ساعت21:59---30 خرداد 1393
ای جوووونم فدای دل اسما گلی خودم بشم خودت میدونی دیونه چقدر دوست دارم تو ناراحت باشی دنیا رو سرم خراب میشه
پاسخ:خدا نکنه رها جوووون....همین که شما دوستای گلمو دارم چرا دلگیر باشم!!!


2fammm
ساعت21:34---30 خرداد 1393
fadat sham man@ };-
پاسخ:خدانکنه....


جواد
ساعت21:16---30 خرداد 1393
حالا کیو دوست داری خوشبختیتو از کی میخوای؟


پاسخ:خوشبختی من یعنی اینکه برای مهم های زندگیم که یکیشون تویی مهم باشم!!!


جواد
ساعت21:14---30 خرداد 1393
این اهنگت واقعا زیباست بالاخره یه خورده سلیقه رو از داداشت باید ب ارث ببری دیگهتو سر پا ارامش
من پر از حرفو خواهش...
پاسخ:فدااااااای تو بشم من...مرسی از نظرت


مهتاب
ساعت19:52---30 خرداد 1393
الهی من فدات بشم@اسما دیونه@این چه پستهای مسخره ای که میذاری@@@بقول احسان جوجو برو بمیر!!!
پاسخ:ای جوووونم فندقم قربونت برم!!!الهی جای احسان تو وبم خالیه!


شادی
ساعت18:43---30 خرداد 1393
الهی من پیش مرگت بشم...تو دلت غصه داشته باشه که من میمیرم..
هه هه هه تو غلط کردی که من تو رعاقت فقط ادعا دارم!
پاسخ:خدانکنه عزیزدلم شادی و خوشحالی منی تو!!!خوووب تو که سراپا ادعایی!!!


جواد
ساعت23:24---29 خرداد 1393
بیام بزنم تو مخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باز رفتی تو فاز غماااااااااااااا.بقیه هر چی میگن هر کاری میکنن هر بدی میکنن هر فکری مهم نیست مهم اینه ک تو همیشه خوب باشی بی ریا جوری ک خوبی تو روزت یکی از واجبات شه.هاااااااااااااا؟چی گفتم؟
پرفسور جواد در خدمتتونه اجی یه تبلیغات هم واسه من بزار
پاسخ:فداااااات عزیزدلم چشم...


ariya
ساعت19:50---29 خرداد 1393
elahi fadat beshammmmmmmmmm eshgham doooost daram narahat nabash
پاسخ:خداااااا نکنه آریااااا جاااان....مرسی از نظرت


ariya
ساعت19:49---29 خرداد 1393
elahi man fadat besham azizdelam.......delgir nabash delam migireeee
پاسخ:فداااات عزیزم


جواد
ساعت22:55---28 خرداد 1393
دستت درد نکنه سعی کردی قشنگ شه اما اشکالی نداره اجی همیشه اونی نمیشه ک تو میخوای ناراحت نشو زیادم زشت نیست خیلی زشته
پاسخ:جوووواد خدا تو رو سوسک کنه!!!!


.....
ساعت21:15---28 خرداد 1393
خیلی خوبه فقط وقتشو بیشتر کنین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:,ساعت 18:51 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت