الهی...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
 
الهی به گلهای دایی قسم/به انگشت شیث رضایی قسم
 
 
 
الهی به اخلاق منشوریان/به موی پریشان منصوریان
 
 
 
به اصرار بر کار تیمی قسم/ به جادو به ساق کریمی قسم
 
 
 
به گلهای شانسی از راه دور خصوصا همان ضربه خاکپور
 
 
 
به دشواری و سختی و صعبی قسم
 
 
 
به روز قیامت به شیپور و سور
 
 
به چه میکنه های فردوسی پور/به فلفل به تندی و تیزی قسم
 
 
 
تو را به فرار عزیزی قسم
 
 
 
به سیمسنی ساعد ساقیان/به شوت برج میلاد میثاقیان
 
 
 
به مرحوم مغفور بی آشیان/به حرص و به لبخند کفاشیان
 
 
 
خودت رو روپـای مســـــــــــــــــــــی زوم کن
 
 
 
مسی رو دوساعت تو مسدوم کن


نظرات شما عزیزان:

خخخ
ساعت10:18---28 خرداد 1393

پاسخ:هه ماکان خوووبه که نشناسمت!!!


شادی
ساعت9:20---27 خرداد 1393
اسمایی چن روز مریض بودم نشد بیام وب مزخرفت سر بزنم!!!
اسما گلی دستو رو سر منم بکش خواهر....آریا@سعید@نیما@جواد...خدا شانس بده ازاین وبها بمنم بده
پاسخ:حناق بگیری دختر!!!فدات شم شادی من تو رو نداشتم که خنده رو لبام نبود...الکی!!!


شادی
ساعت9:17---27 خرداد 1393
یعنی فرودوسی پور تو بازی ایران و آرژانتین میگه بنام خدا و توی دروازه!!!!
پاسخ:خخخخ شادی من بهارم وب نبودی چه آرامشی داشت باز اومدی ابشششش


شاپرک
ساعت9:07---27 خرداد 1393
خواهر اسما متن والیبالی بزارررررر بخدا طرفدارش بیشتره تا فوتبال.فقططططططططططط والیباللللللللللللللللللللل
پاسخ:اطاعت میشه عزیزدلممم...من چاکر توام هستم خخح


saeedsingle
ساعت23:28---26 خرداد 1393
واااااااااو
بازی داره شروع مشههههه

پاسخ:خووووب برو بازی رو ببین....تو وب من چیکار میکنی پسر


نیما
ساعت21:57---26 خرداد 1393
اسمایی واقعا ازهمه پستات جالب تر بود اجازه به عشقت میدی کپیش کنم؟دوستت دارم...خدایا اریا رو بکش
پاسخ:اااا خدا نکنه آریا هم عشقمه تو و سعسدم عشقمین همتونو دوست دارم....آره فدااات شم کپی کن خودمم از یه جادیگه کپی کردم خخخ


جواد
ساعت20:21---26 خرداد 1393
نترس اجی تا هاشمو داریم مسی از ما میترسهایران چیکارش میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟بلهاینم گلای بازی ایران ارژانتین
پاسخ:با اجازه سوراخ سوراخش میکنه!!!فدات عزیزم مرسی ازنظرت


ariya
ساعت20:09---26 خرداد 1393
GHASHANG BOOOD ESGGHAM!!!
پاسخ:قشنگ بودددد چی؟؟؟؟؟؟........مرسی عزیزم


ارلا جون
ساعت19:57---26 خرداد 1393
وب نازی داری
پاسخ:مرسی فدات شم.....لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:,ساعت 19:31 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت