بعضیا...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
 
 
بعضیا با التمـــــــــــــــاس اومدن با ادعا رفتــــــــــــــــــــــن
 
 
 
 
هــــــــــه خندم میگیره!!!!!!!
 
 
 
آهـــــــــــــــــــــــای
 
 
 
تویی که ادعات میشه خیلیا دنبالـــــــــــــــــــــتن
 
 
 
اینو بدون جنس ارزون زیاد مشتری نداره
 
 
 
اون کسایی که برا تــــــــــــــــــو ناز میکنن
 
 
 
برا پریدن با مـــــــــــــــــــــــن راز و نیاز میکنن
 
 
 
آره اینجوریـــــــــــــــــــــــــــه...
 
 
 
اونی که نازتو میکشه من نیســـــــــــــــــــــتم
 
 
 
آخه دور برم مثـــــــــــــــــــــــــل تو کم نیستن!!!


نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت15:37---15 خرداد 1393
به بعضیا باس گفت من ادامس شیکو با اون همه شیک بودنش بعد نیم ساعت جویدن زیر پاهام له میکنم تو که جای خود داری!!!
پاسخ:لایک گلم مرسی


حميدرضا
ساعت12:29---15 خرداد 1393
بابا اهل فهم سخن فني زير رو كش اخر تجربه همه كاره كارت درسته احساس ميكنم داري به بلوغ اعتقادي ميرسي
پاسخ:لاااااایک مرسی گلم


saeedsingle
ساعت0:25---15 خرداد 1393
وب زیبایی دارین

ایول

به منم سربزنین

خوشحال میشم


پاسخ:چشم اقا سعید چرا که نه....حتما سر میزنم


baran kocholo
ساعت19:38---14 خرداد 1393
سلاااام اسما جونم مچکرم که اومدی وبلاگم خانومی منم لینکت کردم
پاسخ:فدااااااااات عزیزم


.......
ساعت11:58---14 خرداد 1393
یا خدا....

بی خیال شو.....ببخشش

خون خودتو کثیف نکن....

یا حرضت استخودوس...

باتشکر
پاسخ:مهدی جااااان این پستی که گذاشتم همینجوری بود شخص خاصی مدنظرم نبود...بعدش من که کسیو یادم نمیاد که بخوام ببخشمش!!!!


نیما
ساعت20:54---13 خرداد 1393

گاهی حتی جـرأت نمی کنم پشت سرم را نگاه کنم
تا ببینم جام ، هنوز خالیه یا نه ..


.....
ساعت20:53---13 خرداد 1393
دختر بودن جرم نیست.....

بیماریست>>>>>>>>بیایید با انها مهربان باشیم.....
پاسخ:اهکی!!!!!


نیما
ساعت20:53---13 خرداد 1393
مداد را برداشتی

و طرح مرا نه آنگونه که هستم ،

همانگونه که می خواستی کشیدی ..

تمام بهانه رفتنت این است که عوض شده ام ..،

مداد را برمی دارم، طرح تورا همانگونه که هستی می کشم..،

می توانی بروی…


پاسخ:مرســــــــــــــــــــــــــــی نیمااااا جان


نیما
ساعت20:52---13 خرداد 1393

میگـــن شکســـتگی، رفع بلاســـت
ای دل
تحمل کن
شاید حکمتیست


نیما
ساعت20:51---13 خرداد 1393
مــن
همه ی حرف هایی که پشت سرت بود را به جـــان خریدم
و تـــو
همه ی من را
به یک حــرف فروختـــی


؟؟؟؟
ساعت20:49---13 خرداد 1393
اسما جون بابت اموزش تهیه سالاد ازت ممنونم واقعا اصلا مغزم هنگ کرده بود چیکارش کنم تقدیم به تو
پاسخ:خواهش عزیزدلم


ariya
ساعت20:13---13 خرداد 1393
ta vaghti u mano dari ghosye hichi ro nakhor azizdelammmm
پاسخ:فداااااااااات عزیزم........ولی این پست همین جوری بود مخاطب خاصی نداشت


ariya
ساعت20:12---13 خرداد 1393
پر گرفتم
حتی پرواز را هم تجربه کردم
ای کاش زودتر می رفتی . . .


ariya
ساعت20:11---13 خرداد 1393
بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده میمونن ؛

فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد ،

اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی …


ariya
ساعت20:10---13 خرداد 1393
فهمیده‌ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات

مثل عشق ، قیمت دارد

تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد . . .
پاسخ:آره والا......مرسی آریاااااا جووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:,ساعت 19:42 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت