خخخ...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

اینــــــــــــــــایی که هرجا میرن میگن میخوام چاق بشم نمیتونم

 

نمیخوان چاق بشن فقط میخوان چاق ها رو بسوزونن!!!!

 

دیدم که مـــــــــــــیگم!!!!

 

 

طرف از تو جهنم سرشو میبره تو بهشت

 

میگه زغال نمیخواین؟؟؟؟

 

میگن:نه....طرف میگه پس من موز برداشتم!!!!

 

 

امروز آزمون داشتیم...با خودم گفتم آخ جون حلش کردم

 

جواب میشه:138500

 

حالا گزینه ها

 

الف)20  ب)35  ج)15  د)19

 

@@@خیلی هم شیک و جلسی@@@

 

 

 ادا دی دو دیدا یادا

 

دکتر شریعتی در یازده ماهگی

 

ترجمه دقیق در دست نیست...اما حتما جمله پر محتوایی است

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com    



نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت0:58---25 خرداد 1393
خوب بود فداتتتتت
پاسخ:مرسی عزیزمممممم


♫NADIA♫
ساعت23:26---24 خرداد 1393
liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike darrrrrrrrrri
پاسخ:فداااات هانی جووووون ملسی


حميدرضا
ساعت19:04---13 خرداد 1393
واقعا دخترا مظلوم واقع شدن تنها كاري كه ميتونم بكنم ابراز اميد واري باسه همشون امين

اعظم
ساعت10:53---11 خرداد 1393
مرسی از این که اومدی آجی لینکی بازم بیا پیشم بوس
پاسخ:حتما عزیزم مرسی از نظرت


حميدرضا
ساعت21:35---10 خرداد 1393
چرا انقدر دخترا رو مظلوم نشون ميدي تو: O
پاسخ:دخملا همش مظلومن!


هی رفیق باتوام...!!!
ساعت20:26---10 خرداد 1393
اسما جون توبقراااان رتبه یک رو توکنکورمیاری...جوابتورندمیکردی،
پاسخ:خخخ همینو بگو...مرسی از نظرت


ariya
ساعت21:39---9 خرداد 1393
khkhkhhhhhhhhhh az dast u malosakam
پاسخ:fadat


نازنین
ساعت14:09---9 خرداد 1393
سلام گلم ووووووی امتحان من همیشه آپم بهم سر بزن لینکت کلدم لینکم نمیکنی
پاسخ:نازنینم من که لینکت کردم عزیزم


نیما
ساعت13:21---9 خرداد 1393
ملت شبا با عشق شون اس بازی میکنن



اون وقت شبا Pou

به من آلارم میده که

من پی پی کردم بیا منو بشور
پاسخ:خخخ


نیما
ساعت13:20---9 خرداد 1393
lکلیپس دختر همسایمون

██████@

██████@

██████@

██████@

██████@

██████@

██████@

██████@

██████@

██████@

██████@

██████@

██████@

...██████@

...██████@

....██████@...

.....██████@

.......██████@

........██████@

´´´´████████

´´`´███▒▒▒▒███

´´´███▒●▒▒●▒██

´´´███▒▒▒▒▒▒██

´´´███▒▒﹏▒██

´´██████▒▒███

´██████▒▒▒▒███

██████▒▒▒▒▒▒███

´´▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒

´´▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒

´.▒▒▒´´▓▓▓▓▓▓▓▓▒

´.▒▒´´´´▓▓▓▓▓▓▓▒

..▒▒.´´´´▓▓▓▓▓▓▓

´▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

´´´´´´´███████

´´´´´´████████

´´´´´█████████

´´´´██████████

´´´´██████████

´´´´´█████████

´´´´´█████████

´´´´´´████████

________▒▒▒▒▒

_________▒▒▒▒

_________▒▒▒▒

________▒▒_▒▒

_______▒▒__▒▒

_____ ▒▒___▒▒

_____▒▒___▒▒

____▒▒____▒▒

___▒▒_____▒▒

_███______▒▒

█_███____███

█__███_ _█_███



باور كنيد ديروز از كنارم رد شد برا يه لحظه همه جا تاريك شد بعد كه رفت فهميدم حادثه كليپسوف اتفاق افتاده و دوركعت نماز وحشت خوندم

خواهشاً مسئولين پيگيري كنن

اصلا يه وضيه ...
پاسخ:خخخخخخخخ


نیما
ساعت13:13---9 خرداد 1393
استاتوس یک دختر:امشب میخوام تو بالکن بخوابم...
دوهزارو پونصدتا پسر/کاش بالکن خونتون بودیم...هزار نفردیگه/توبالکن چرا؟بیابغل خودم اونجا سرما میخوری....هزارو شونصد نفر دیگه تو بخواب من بیدار میمونم که یه وقت ازاون بالا نیفتی.........حالا استاتوس یک پسر:امشب میخوام تو بالکن بخوابم...
15تاپشهlike this


نیما
ساعت13:08---9 خرداد 1393
دختره استاتوس زده:وقتی مامانم منو 6ماهه باردار بود بابام مرد...ودیگه ازدار دنیا یه داداش کوچیک دارم که همه چیز منه!یکم مامانش مشکوک نمیزنه؟؟؟!!!

نیما
ساعت12:51---9 خرداد 1393
دختره سوتینشو درمیاره به ترکه میگه تحریک شدی؟ترکه میگه نه!دختره میگه پس چرا شومبلت راست شده؟ترکه میگه دموکراسیه نظر شومبلم بامن فرق میکنه

شادی
ساعت3:12---9 خرداد 1393
ﺍﺳﻢ : ﻗﻨﺒﺮ ﺷﺎﻩ ﻏﻼﻡ ‏( ﺟﺎﻥ ﻋﻠﯽ ‏)
ﺗﺤﺼﯿﻼﺕ : ﭘﻨﺠﻢ ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ
ﻣﺘﻮﻟﺪ : ﺩﻩ ﻛﻮﺭﻩ
ﻋﻼﺋﻖ : ﺳﻮﺍﺭﯼ ﺑﺎ ﮔﺎﻭ ﻭ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ
ﺷﻐﻞ : ﭼﻮﭘﻮﻥ
.
.
.
ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﻓﯿﺴﺒﻮﮐﯽ :
ﺍﺳﻢ : ﺁﺑﺘﯿﻦ ‏( OriGinal PaGe ‏)
ﺗﺤﺼﯿﻼﺕ : ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ ﻫﻮﺍ ﻓﻀﺎ
ﻣﺘﻮﻟﺪ : ﺗﻬﺮﺍﻥ - ﻧﯿﺎﻭﺭﺍﻥ
ﻋﻼﺋﻖ : ﺍﺗﻮﻣﺒﯿﻞ ﺭﺍﻧﯽ . ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻓﺮﻣﻮﻝ 1 ﻭ ﺟﺖ ﺍﺳﮑﯽ .... !
Works at ModeLing ....... - خخخخ با اجازه اسمایی از پستهای خودت کپی کردم گذاشتم بعد دعوا نداشته باشی!!!بوووووس


2femmm
ساعت0:56---9 خرداد 1393
Khkhkhhhhh asmaii khili bahal bood azizam likeeeeeeeeeeeee to line ham bezar
پاسخ:mersi...ok hatman


....
ساعت20:15---8 خرداد 1393
خوبه از این پستا احساسی بیرون اومدی


پاسخ:مرسی ماخان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:,ساعت 19:46 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت