هرررررری!!!!
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
 
خودت را به نفهمی زدی
 
 
گوشهایت را کمی تیز کن
 
 
فریاد جا مانده در سکوتم را نمیشنوی
 
 
مگرتو نگفتی اشک نریز
 
 
گریه ام ناراحتت نمیکند
 
 
پس چرا دلیل اشکهایم شدی
 
 
تا آخر عمر اشکهایم وروزهای برباد رفته ام را مدیونی منی
 
 
هیچوقـــــــــــــــــــت تو را نخواهم بخشید...


نظرات شما عزیزان:

ایدین00
ساعت18:48---20 ارديبهشت 1393
وبت قشنگه خسته نباشی ابجی
پاسخ:مرسی عزیزم


...
ساعت12:06---15 ارديبهشت 1393
تنهایی رو ترجیح میدم به تن هایی ک روحشون با دیـــــــــــگرنــــــــــــه@} ;-
پاسخ:مرسی جوادجاااان


شادی
ساعت13:59---14 ارديبهشت 1393
سلاااااام اسما جونم خیلی دلم برات تنگ شده بود قبلا با معرفت تر بودی عزیزم بهرحال این بی وفایی هایی که داری میذارم به پای کارو زندگی ولی به وبلاگم سربزنی هیچ عذری پذیرفته نیست نظرات خصوصی رو همشونو بخونی بای
پاسخ:سلام شادی من خوووبی؟؟؟؟دلم برات تنگ بود دختر حتما بهت سر میزنم همه نظراتتو خوندم خانمی


...
ساعت3:00---14 ارديبهشت 1393
اگه دنیارو هم داشته باشی بعضی وقتا تنهایی چون تنهایی هستن ک تو رو فقط واسه خوشی دوروزه خودشون میخوان
پاسخ:مرسی جواد عزیزم


کامران
ساعت1:50---14 ارديبهشت 1393
باشه النا خانم اگه دیگه من منه احمق بهت حرفی زدم اگه چیزی گفتم نفرینم کن الان دیدم توی زیبا چت چه تحویلی گرفتی به به ممنونم ازت ببخشیدمت النا خانم برو عزیزم برات ارزوی موفقیت میکنم الهییییییییییی که خوشبخت بشی

النا متاسفم برای خودم واسه کی رو تخت بیمارستان داشتم جون میدادم وایییییی خدا خدا النا بای عزیزم مواظب خودت باش زندگی من دوستت دارم اشک تو چشام من ندگیمو باختم دیگه النا چون زندگی من تویی.


پاسخ:این پستی که گذاشتم به تو مربوط نیست تو خیلیم خووووووبی عزیزم


کامران
ساعت1:29---14 ارديبهشت 1393
گیرم که باران هم آمد…


همه چیز را هم شست…


هوا هم عالی شد…


فایده اش برای من چیست؟


هوای دل من بی تو پس است
پاسخ:مرسی عزیزم از این نظر قشنگت


کامران
ساعت1:27---14 ارديبهشت 1393
روی آن شیشه تبدار تورا"ها"کردم،اسم زیبای تورابانفسم جاکردم،شیشه بدجوردلش ابری وبارانی شد،شیشه رایک شبه تبدیل به دریکردم، باسرانگشت کشیدم به دلش عکس تورا،عکس زیبای توراسیرتماشا کردم
پاسخ:مرسی از لطفت


کامران
ساعت1:26---14 ارديبهشت 1393
تمام امیدآسیابان به وزش باده تاآسیابش از کارنیافتده،قلبم آسیاب، خودم آسیابان ونفسهایت باد.!

کامران
ساعت1:25---14 ارديبهشت 1393
افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد

ترانه
ساعت23:23---13 ارديبهشت 1393
سلام ابجی اسمای خودم وبلاگت خیلی قشنگ شده خیلی خیلی ماه شد بخوصوص قالبی که براش انتخاب کردی خیلی خوب شده بمنم سر بزن بی معرفت بووووووس
پاسخ:سلام عزیزم مرسی حتما سر میزنم


نیما
ساعت18:01---13 ارديبهشت 1393
نبار باران







عاشقانه اش نکن





بغضم را نترکان





خاطرات را زنده نکن





من و او دیگر کنار هم نیستیم





او زیر چتر دیگری و من خیس خاطراتم..
پاسخ:نیما جااااااان مرسی عزیزم از نظراتی که میذاری


نیما عجقت
ساعت17:57---13 ارديبهشت 1393
دلم میخواهد نامت راصدابزنم یک طور دیگر جوری که هیچکس صدانکرده باشد دلم میخواهد نامت راصداکنم یک طور که دلت قرص شود که من هستم یک طور که دلم قرص شود که بابودن من توهم هستی...

غریبه
ساعت17:39---13 ارديبهشت 1393
از اینجا که هستم تاآن جا که هستی وجب به وجب دلتنگتم

غریبه اشنا
ساعت17:36---13 ارديبهشت 1393
همه چیز باتو شروع شد اما هیچ چیز بدون تو تمام نمیشود حتی همین دلتنگی های من

نیما
ساعت17:35---13 ارديبهشت 1393
عجیب است دریا همین که غرقش میشوی پس میزند تورا درست مثل بعضی ادم ها

نیما
ساعت17:10---13 ارديبهشت 1393
سلام الی گلی واقعا شیفته و عاشق جسارتت شدم دمت گرم راستی اینم بدون من از طرفدارای پروپاقرص تو هستم همیشه به روزش کن آها یه چیز دیگه تا یادم نرفته تا چند روزی نیستم یادت میکنم تو بهترینی تقدیم باعشق

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 12:32 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت