مادرم...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

مادر.


آنچه دارم همه از دولت پاینده ی توست


دیده ام نور ور از چهره ی تابنده ی توست


تا نهان در دل من مهر فزاینده ی توست


هرچه باشم دل و جانم به خدا بنده ی توست

 

مــــــــــــــــــــــادرم

 

هستی من ز هستی توست

 

تاهروقت هستم و هستی

 

دارمت دوست...



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت20:10---1 ارديبهشت 1393
طرح وبلاگت خیلی خیلی قشنگ شده خسته نباشی
پاسخ:مرسی از محبتت ولی نمیدونم چرا خودتو معرفی نمیکنی؟؟؟


...
ساعت22:41---31 فروردين 1393
مبارکه روز پاکیا روزه مهربانی مبارکب باد
پاسخ:مرسی عزیزم اگه خودتونو معرفی میکردید ممنون میشدم...


نیما
ساعت11:41---31 فروردين 1393
روزت مبارک الی جون ایشالله یه روزی خودت مامان شی صاحب 4تا کاکل زری شی
پاسخ:مرسی عزیزممممممممممممممممممم


عشق تلخ من
ساعت0:22---31 فروردين 1393
مادرم

کودکانه دوستت دارم

کودکانه محتاج مهرت م...

من برای آغوش پر مهرت همیشه کودکم

دست منو ول نکن که من هنوز هم بدون تو زمین میخورم ...

...

تبلور عشق روزت مبارک ...
پاسخ:مرسی عزیزم از نظر قشنگت


عشق تلخ من
ساعت0:21---31 فروردين 1393
مادری دارم بهتر از برگ درخت....
دوستانی بهتر از آب روان....
وخدایی که در این نزدیکیست....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 30 فروردين 1393برچسب:,ساعت 19:4 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت